IKVÄLL GÄLLER DET!

Snart är det dax för IDOL igen! Har fan blivit en liten idolnörd verkar det som. Jag hoppas verkligen att Olle kommer med!! Många bra och hoppas på Minnah för hon är ju KUNG eller DROTTNING mena jag ;)
Håller så klart på Minnah eftersom att min sambo och hon kommer från samma ställe och har jobbat tillsammans i sommar, måste ju hålla på dom man känner igen ju från den lilla hålan ;)

Längtar som fasen till på måndag för då börjar min 3veckors praktik på kolosseum med Milli :) och vi kommer ha så jäkla kul med alla elefanter, noshörningar och surikater + alla roliga djurvårdare som jobbar där! :D

fotot taget av Amanda Liljekvist. Följ henne här: www.frokenliljekvist.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0