död i minuten.

JAAAA jag har varit sämst på att uppdataera men det är fan inte konstigt. Har man praktik och går upp kl 6 och mockar man elefantbajs så blir man rätt trött på kvällarna. Ni kan ju pröva själv så får ni se hur slut man blir, dock är det så jävla kul så ni får inte testa ;)
Nu är börjar det bli tråkigt för det är bara en vecka kvar :/ vill vara kvar på kolosseum längre!!!
Djuren är så coola och fantasiska och djurvårdarna som jobbar där hittar alltid på något roligt!

Den här helgen började med fredagsmys då käkade vi hemmagjord pizza och käka massa godis :D sagge va också här och hälsa på! MYYS
Lördag morgon gick jag och sagge upp kl 7 för att åka till skolan, vi hade föreningarnas dag och det va kul och gikc bra, förutom att de va lite för lite folk :/ men det va ju inte vårat fel!! Fanns ju en vissa annan person som bestämmde hur mycket vi skulle publicera.. kommer inte bli roligt för henne kan jag lova!
Lördagkvällen fortsatte med att vi körde laserdome :D det va hur kul som helst, men blev skit trött på slutet så det va snabbt hem till sängen och somna på dirr. äntligen fick jag sömn va fan på tiden ;) hah roliga drömmar har jag också hunnit med i helgen men dom tar vi nog sen HAHA!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0